Friday, January 6, 2012

2 Gangster KL Rindu Alam Ombak


Mesti korang pelik dengan tajuk entri ni kan?Kalau nak tau,tajuk tu dapat daripade gabungan citer Ombak Rindu,KL Gangster ngan 2 Alam.

Nak tau kenape aku pilih 3 citer ni?Bace la sampai habis.




Sebenarnye takde ape2 yang istimewa sangat yang aku nak kongsikan tentang citer2 ni tapi sekadar untuk bagi korang sedar atau tak tentang ketiga-tiga citer ni.

Aku rase kebanyakan daripade korang mesti dah pon tengok citer KL Gangster dengan Ombak Rindu kan.Tapi citer 2 Alam ni korang hanye tahu pasal DR Rozmey je kan?Aku cakap macam ni sebabnye aku la antare manusia yang bertindak macam ni.

Walaupon ketiga-tiga citer ni ade dalam hard disk aku,tapi yang satu citer ni je yang aku tak tengok lagi.Tapi bagi aku la ape masalahnye haa...pasal satu citer ni?Sebabnye cube korang tengok dekat bawah ni.
kasi la Izzah ade sekali sebelah Haris

ade pulak abang long Dhil ni dekat sebelah Malek


tak tau ape name die


Dah tengok dah gambar2 tu.2 citer tu punye la gempak punye kutipan tapi yang satu tu???Tiga2 ade mamat ni yang bername Aaron Aziz ni.Jawapan die aku rase ade dekat setiap individu....He3
 juri Maharaja Lawak Mega Final


2 comments:

Ezad Skytech said...

dari tiga2 ni..KL Gangster je yang aq tengok...hee~

Ridzwan Mohamed said...

ha3.yg pasti 2 alam je yg tak tengok lagi