Monday, January 16, 2012

Jadik Plumber Jap!

Agak lame jugak  kan aku tak update blog.Sebab2nye telah pon aku bagitau dulu.Nak tau klik sini.Ape yang aku nak tulis dekat sini adelah bende yang betol2 baru terjadik dekat aku.


Kesahnye mase aku tengah syok tengok movie,tetibe je aku nampak air macam air hujan mencurah-curah dekat toilet bilik aku.Aku ingat sebab bilik atas yang bocor ke.Rupe2nye roomate aku yang punye keje.Die pegi pulas kepale paip dekat sinki,pastu terus tercabut dan seterusnye mencetuskan fenomena yang diberi name air pancut di tandas.

Aku tak la salahkan roomate aku sebabnye dah tertulis pon paip tu nak tercabotkan?Aku pon dengan pantas pegi buat report dekat office.

Jadi sementare belom repair dan bagi mengelakkan fenomena tu dari terus berlaku,aku pon dengan idea aku pegi la beli binding tape.Dan hasilnye,tengok le sendiri gambar2 dekat bawah ni.
sanggup carik pasal menatang ni
terhasillah kepala paip bungkus!



Itulah hasil keje orang yang takde tauliah dalam bende ni.Jangan kene tangkap sebab takde tauliah sudah la.

0 comments: