Tuesday, January 3, 2012

Sendiri Punye View Untuk 2011

Assalamualaikum,selamat sejahtera.Alhamdulillah dah aku masih lagi bernafas ketika ini.Ape yang aku nak tulis disini adelah berkaitan dengan blog aku ni sepanjang 2011.

Aku sebenarnye cakap betol la.Yang sebenar2nye aku ni berblogging ni adelah sebab ikut orang pade awalnye.Memang selame ni aku ade akaun blogspot ni.Sebabnye bacelah dekat sini.Tapi bukannye nak reti nak buat.Jadi,secare officialnye,pade tanggal 2 JANUARI 2011 lahir la blog ni.Asalnye url blog ni http://ridzwanone.blogspot.com.Tapi agaknye setelah dapat ilham agaknye aku pon tukar la url blog ni kepade http://ridzwanzones.blogspot.com.Aku pikir lebih baek 'one' tu tukar kepade 'zones' sebabnye one tu macam untuk aku sorang je.Tapi bile tukar zones adelah untuk orang laen bace sekali walaupon sepatutnye zone je,tapi saje tambah huruf 's' yang menandakan plural.Kalau boleh,biarlah banyak pembaca kan.Tanpe pembace,tentu blog ni tak meriah.

Yang gambar dekat atas tu adelah header bagi layout lame aku.Disebabkan ade masalah pade beliau tu,make aku tukarkan beliau pade layout baru ni.Siap ade entri sekali.
jadi ni la die layout baru tersebut
Pasal entri2 pulak,aku rase aku hanye rajin update blog ikut mood.Kalau mood nak update blog,tapi internet macam ........ tak gune jugak.Macam tu la sebaliknye.Cube tengok gambar dekat bawah ni.
haa bulan yang genap aku rajin,bulan yang ganjil aku malas
Pasal follower pulak,alhamdulillah lepas target.Sebabnye aku target satu hari satu blogger yang akan jadik follower aku.Disebabkan tahun lepas ade 365 hari,aku pon target ade 365 orang la.Terima kasih kepade mereka yang sudi jadik follwer aku ni.
Pasal segmen atau contest,memang banyak aku join.Tapi sendiri punye segmen sekali je aku buat.Nak tau segmen ape,klik sini.Dekat sini pulak,pemenang die.


Aku rase sekadar ni je review aku untuk blog ni bagi 2011.Lastly marila kite mengubah diri kite kepade yang lebih baek dalam tahun ni.Jangan cakap je macam sesetengah ahli politik.

0 comments: