Tuesday, January 31, 2012

Tiap-Tiap Bulan Aku Tukar Kereta Mase Tahun 2011

Diam tak diam dah sebulan dah tahun 2011 meninggalkan kite.Dalam tahun tu jugak adelah merupakan kenangan manis buat aku.Nak tau ape die?Bace tajuk pon korang dah boleh tau kan.

Kalau korang tak percaye aku tukar kereta tiap2 bulan,aku ade bukti die.Haa...tengok semua gambar2 dekat bawah ni.
Januari-Insight


Februari-Freed


Mac-CRV


April-Stream


Mei-Civic


Jun-City


Julai-Accord




Ogos-Jazz


September-Civic Type R


Oktober-EN V(comel tak)


November-FCX Clarity


Disember-CRZ



Haa...sekarang ape macam?Percaye tak?Tepulang la dekat korang nak percaye ke tak sebab tu semua hak korang masing2 kan?Aku tak boleh nak paksa.Lagi satu mesti ade korang pikir kereta mainan kan?Cube korang carik ayat yang mengatekan kereta mainan.Ade?

He3.Ape2 hal entri ni sekadar untuk hiburan saje.Bukan untuk bermegah-megah.Kalau ade yang terasa tu maap la ye.Tapi mane tau insya-Allah aku mampu buat yang betol2.Aku jadik billionair kan?Itu semua kuasa Allah.Kite hanya mampu merancang saje.Insya-Allah 
                                 

4 comments:

Den said...

wahhh!!terbaekkk!!haha

Ridzwan Mohamed said...

ha3 terbaek.dah mcm boboiboy dah

Sharinginfoz said...

macam2 kete ada

Ridzwan Mohamed said...

dalam kalendar je la yg mampu.yg real nanti wallahualam.tp bkn mustahil kan.insya-allah