Monday, January 30, 2012

Ni Lah Akibatnye Bile Takde Air

Dah lame dah aku tak update blog.Sebab kali ni berbeza sikit dengan sebab-sebab yang dah aku tulis dulu.Sebabnye adelah kali ni aku lebih duduk depan tv daripade duduk depan laptop.Maklumla minggu lepas kan cuti raye cina.Nak2 ari selasa malam rabu,tercongok aku depan tv tunggu Izara dalam citer Vanilla Coklat

Ok la,tanpa mengarut dengan lebih lanjut lagi,aku nak postkan pasal kejadian yang berlaku mase cuti baru2 ni.Kesahnye mase aku dengan family aku baru balek dari rumah akak aku dekat Putrajaya.Memula elok je balik rumah tanpa ade rase perasaan yang tidak kene pon dekat rumah aku.Lepas tu bile nak bukak air singki dekat dapur,boleh kire berape titik air yang keluar.Fed up betol.

Naseb dah mandi.Lepas berape jam lepas tu,baru la air ade.Tapi tengok la gambar dekat bawah ni.
cantik kan.macam teh.no editting!


Nampak sangat air yang aku gune buat mandi selame ni kotor.Tapi alhamdulillah lepas berape minit lepas tu air jadik macam sedia kala jengking balik.

Aku punye konklusi la kan sebab air boleh jadik macam tu adelah sebab bile air tak mengalir,jadi keladak2 air yang sedia ade dalam tangki akan termendap dalam tangki tu.Bile dah ade air,make secare automatiknye,air2 tu tadi pon keluar.

Last sekali aku nak cakap sikit dekat orang yang geli dengan entri aku kali ni.Tak payah la nak geli2 sangat especially mereka yang duduk dekat sekitar Lembah Klang ni.Tak percaye,cek la dalam tangki masing2.

3 comments:

Udin said...

bila time takda air kampung aku selalu sangat jadi macam ni.. haha!

p/s: fuh! hari ni baru ada masa nak bw..

Ridzwan Mohamed said...

bile tgk2 balik air tu,rase geli pon ade kan?

aksarafendi said...

ceduk air tu letak dlm cwan pastu tmbah ais..cnfirm sbijik mcam tea o ais..