Wednesday, February 1, 2012

Ini 1 Malaysia Ke?

Aku pon malas nak mengomel panjang pasal 1 Malaysia ni.Aku rase la hampir semua rakyat Malaysia dah tau dah pasal 1 Malaysia ni.Yang sokong,yang benci, semua ade.Tapi tu semua aku tak peduli korang nak suka ke,nak benci ke janji korang tau kan?Dah kalau tak tau macam mane nak suka tau tak kan.

Yang aku nak postkan hari ni adelah bende yang aku nampak sendiri la senang citer pasal bende yang ade kaitan dengan konsep ni.Tengok la sendiri.
ade tulisan rumi,jawi,cina cuma tulisan india je yang takde


Nak ikutkan memang banyak pon bende2 yang dah ade banyak version.Contohnye kalendar kuda.Tapi biasanye kalendar kuda punye bulan Islam,pakai tulis dalam tulisan rumi je.Tapi bagi aku kalendar macam gambar dekat atas tu unik sebab kalendar tu adelah daripade company cina punye iaitu Tan Chong Motor Holdings

2 comments:

Ruby Mahabbah Fillah said...

heheheee..

menarik :)

klu yg baek kita sokong kn :)

erm.. suka entry nie :)

Ridzwan Mohamed said...

ha3.baek jadik teladan,buruk jadik sempadan