Wednesday, February 1, 2012

Tinggal Lagi 3!

Seperti mane yang sedia maklum,hari ni adelah cuti umum bagi Wilayah Persekutuan.Maka dengan ini ramai orang khususnye KL ni pergi jenjalan.Tak pon duduk rumah je.Ade jugak yang ambek cuti besok dan Jumaat seterusnya menjadikan cuti mereka seminggu terus sebab hari Isnin dan Selasa minggu depan pon cuti.

Sebenarnye aku bukan nak cakap pasal cuti pon.Tapi aku nak post pasal aku pon turut serta dalam golongan yang jenjalan ni.Tapi bukan jalan ke mane sangat pon.Setakat KLCC je.Tujuan pegi KLCC pon sebab nak gune BB1M tu la.Dulu aku ade post pasal BB1M ni.Kalau nak tau klik sini.

kurang jelas pulak gambar ni


Masok je Kinokuniya dekat KLCC tu,aku tak tau nak beli ape.Bile tengok banyak2 macam tu rase kalau kerajaan bagi baucar RM1000 pon aku rase belom cukup lagi.Tapi sekadar beli je la.Bacenye lain citer pulak ek.Tambah pulak buku2 dekat situ hampir keseluruhannye in english.

Untuk tidak mensia-siakan duit minyak moto aku datang situ,maka aku ambik la sebijik buku ni.Macam best je.Disebabkan ade balance RM2 lagi dekat baucar tu,aku pon tambah lagi beli komik.He3 satu je.Lagi pon lebih komik tu pon bayar pakai duit sendiri.Malas pulak nak gune lagi baucar lagi satu tu.Rase macam tak berbaloi pulak nak tambah lagi buku yang nak dibeli tu.Dah la dengan ramai orangnye lagi.
ni la die!


Member aku habis terus RM100.Tapi aku cuma habis RM50 je.Kire ade 3 lagi baucar aku tu.Nanti bile2 mase free,bole la pegi kedai buku lain ke,bookfair ke,janji sebelom 31/3 ni
tinggal 3

0 comments: