Wednesday, February 15, 2012

Peristiwa Pade 14 Februari

Ape yang korang bakal bace lepas ni adelah bukan la nak ceritakan pasal sejarah,asal-usul atau ape yang berkenaan dengan Hari Kekasih ni.Aku sebagai rakyat Malaysia memang menyokong penuh pengharaman hari kekasih ni daripade disambut.

Bende yang aku nak ceritakan ni adelah bekenaan dengan ape yang telah berlaku pade aku semalam iaitu 14 Februari 2012 atau 22 Rabiulawal 1433H.Nak tau apekebendenye?

Meh tengok gambar dekat bawah ni.

Ha3.Takde bende yang spesial pon.Saje je post entri ni.Lagipon bukan senang woo nak dapat peluang macam tu lagi.Ape lagi kalau internet laju?Jangan pikir bukan2 ea sebab ianye adelah wifi UTM.Segala bende yang aku buat sama ada baek atau tidak,segalenye diorang dapt detect.

3 comments:

Hans said...

bukan senang nak tgok full bar dekat wifi Uitm..hehehe


P/S : Nak Minta Tolong Bantu Hans Menang iPad 2

http://hanspunyablog.blogspot.com/2012/02/pusingan-akhir-contest-gadget-impian.html

dyabunga said...

dya kan igtkan apa lh td..rupanye wifi..haha

Ridzwan Mohamed said...

Hans:ok,ak tlg yg mane mampu la ye

dyabunga:ingat ape?