Tuesday, July 3, 2012

Geram Aku Tengok Zizan Ni!

Sekarang ni sebut je Zizan kompem korang akan terbayangkan sorang lelaki yang lawak dan mempunyai hidung yang agak unik. Aku rase budak2 pon kenalkan hamba Allah yang sorang ni.

Tujuan aku tulis entri ni adelah bukan untuk terangkan pasal biodata Zizan ni sebabnye aku ni bukannye PA beliau mahupon sahabat karib beliau. Tapi cube tengok tajuk tu, tertera perkataan "Geram" kan.


Maksod geram di sini bukan la beliau ni pernah buat salah dekat aku. Jumpe pon tak pernah, inikan pulak nak buat salah. Nak katekan aku gay lagi la bukan. Alhamdulillah, aku lelaki yang minatkan pompuan dan bukan minat dekat lelaki atau bahase senangnye GAY




Geram disini bermaksud aku geram dengan kenderaan yang beliau tunggang dalam klip video Bawaku Pergi dengan Kaka tu. Mula2 aku tengok video ni, aku terus berminat dengan moto yang si Zizan bawak ni. Lepas tengok komen2 yang ade dekat bawah tu, aku pon terus la google kan apekebende yang Zizan bawak tu kan.

Bende yang aku maksodkan disini adelah moto yang diberi name KTM Duke. Pergh...aku cakap betol la, aku dah jatuh hati dengan moto ni. Tapi yang menjadi masalah sekarang ni 'mahar' moto tu mahal sangat la. Tapi takpe, bak kate pepatah, hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih. Tak gitu?


nampak style kan....?

3 comments:

dyabunga said...

moto tu mmg lawa pun..

Rapunzeel Cikilolo said...

Sgt lawa. Kalo ko beli nnt jgn luoe beli 2.

1 utk aku. Hekhek

Ridzwan Mohamed said...

dyabunga:tau x pe...

Rapunzeel Cikilolo:1 pon belom mampu ni pulak nak beli sampai 2