Wednesday, July 25, 2012

Takde Kukesahnye Malaysia Kalah...

Tadi baru je habis game antare Malaysia dengan Arsenal. Belom habis lagi doa sembahyang witir, aku dah dengar orang bersorak. Keluar je surau, aku pon pegi la join tengok.

vs

Mase aku sampai dah minit 30++ la gitu. Aku tengok style jugak Malaysia maen mase 1st half tu. Kejap2 attack. Mase 2 minit mase tambahan tu, amek kau, dapat jugak sebijik.

Diorang berehat, aku pon naik bilik tukar kain pelikat, minum jap pastu pegi balik nak tengok sebab semangat Malaysia dah lead la kan.

Bile 2nd half start, aku tengok game macam banyak memihak dekat Malaysia. Aku respek gile la dengan Farizal. Ala yang jadik keeper tu. Tapi aku agak kesian jugak dekat Safee. Banyak jugak die terlepas kan. Sampai member aku ade cakap maybe sebab die ingat nak menunggang je kot.
cayalah....

Memang tak boleh blah betol la. Dah kurang dari 10 minit Malaysia bolos. Tapi ape yang aku nak cakap dekat sini Malaysia main cantik la malam ni.

0 comments: