Sunday, July 22, 2012

Ape Yang Tak Kene?

Entri kali ni adelah berdasarkan aku sendiri dimane aku sebenarnye baru sedar tentang kesilapan yang berlaku pade pc yang boleh kate tiap2 minggu aku gune.

Kesahnye kalau nak diikutkan dulu, dah macam2 gambar dah tukar pade desktop pc dekat makmal tempat aku belaja ni. Maklum la dah macam orang gune kan. Masing2 ade minat sendiri kan. Ade yang letak gambar COD la, SNSD la, kereta la pade desktop pc ni.

Last2 orang makmal tu pegi la letak satu gambar ni bagi selaraskan semua pc yang ade dekat situ. Tapi dalam pade tu, cuba korang tengok ape yang tak kene dengan gambar dekat bawah ni?
klik untuk tengok jelas sikit...

5 comments:

Nurlyla said...

ni crop ke atau memang camni? em, ape yg tak kena? em, takde button start..

M'Rie R'Nie said...

Actually depa dah pasang 1 software. dimana setiap kali pc di shutdown. segala data yang kita simpan akan dipadam secara auto. sistem yang sama digunapakai di Kolej Komuniti.

Ridzwan Mohamed said...

Nurlyla:mmg crop...

M'Rie R'Nie: same la tu...kalau yg lame die pakai deepfreeze.yg baru ni tak tau la ape

KLU die ade dekat tulisan tu

anuar ab bakar said...

perkataan down tu salah...

Ridzwan Mohamed said...

anuar ab bakar:betul...tp ade satu lg kesilapan