Tuesday, July 10, 2012

Laptop Aku Yang Maju Setapak

Sekarang ni aku tengok la kan, kite semua seperti telah disuakan dengan macam2 alat teknologi mase kini tak kire la smart phone la, table tablet la, ultraman ultrabook la dan banyak lagi la. Dah name pon alat berteknologi, maka banyak la die punye aplikasinye kan. Tak kesah la dari game ke, softlan software ke dan banyak lagi la.

Tanpa ingin mengarut dengan lebih lanjut, aku pon ingin mengatakan yang aku jugak tak boleh nak lari daripade bende alah ni semua. Termasuk la laptop aku punye citer.

Kesahnye macam ni, berape hari lepas aku ade siapkan assignment aku. Dah baik punye siap, kene la masuk dalam cd. Tau2 je tempat nak taruk cd aku tu tak boleh nak bukak. Nak bukak jugak boleh, tapi mesti ade bende yang kecik cucuk die dulu macam jarum la kirenye.

Yang majunye sekarang adelah laptop aku sekarang ni jugak mengikuti perkembangan semasa sebabnye cd pon dah tak berape orang nak pakai dah sekarang kan. Lagi satu, mungkin laptop aku ni perasan yang die ni ultrabook kot. Tak payah letak cd. Lepas tu member aku cakap 'sekarang ni dah tak pakai cd dah'

0 comments: