Thursday, December 22, 2011

Ape Yang Patot Buat Pade Shoutmix Ni?


Aku rase korang semua dah sedia maklum yang jerit campur atau shoutmix telah pon dah tamatkan perkhidmatan percumenye kan.
ade pulak important notice tu
ni la die important notice terbabit


Pasal ape die tamatkan perkhidmatan tu jangan la tanye aku.Kite pikir la positif la ye.Mane la tau duet tu untuk buat upah bagi orang halau pepijat dalam office die ke,bayar bil air yang dah lame tertunggak ke,bayar saman parking sebab parking dekat tempat OKU ke.Mane kite tau kan.Wallahualam.

Last sekali aku nak tanye korang semua iaitu para blogger sekalian,apekah yang anda buat pade shoutmix ini sama ada;


  1. Membiarkan beliau kekal berada di blog anda seolah-olah beliau tidak melakukan ape2 kesalahan
  2. Membuang beliau dengan rase kejam dan tanpa belas kasihan seperi membuang bayi sampah je
  3. Menyimpan beliau sebagai kenangan untuk ceritakan kepade anak atau cucu atau seangkatan dengannye sewaktu sebelom tido
  4. Mencaci atau mengkeji beliau seolah-olah beliau telah MELUDAH anda
  5. Membuat tak tau je walaupon dah tau(ni kire macam bab berhutang la)
  6. Membuat hiasan pada beliau dengan meletakkan widget2 bagi mencantikkan beliau
  7. Mendermakan beliau pade golongan yang lebih memerlukan
  8. Hack beliau supaya terus untuk bagi perkhidmatan percuma
  9. Bayar je berape yang beliau nak
  10. War-warkan pade komunis komuniti setempat,tak kesah la belia 4B ke,PBT ke,Nuffnang ke,asalkan macam suatu komuniti supaye banned kan beliau ni
  11. Unfollow mane2 blog yang ade beliau ni.Kire macam banned terus beliau ni
  12. Delete blog terus sebab malas nak pikir bende2 ni semue 

4 comments:

fieda said...

saya ambik keputusan no 12 tu..skrg saya guna cbox..ok jugakk..

fieda said...

opss sory silap tulis..no2 la..hehehe

Anonymous said...

nak pilih no13 la.. hihihi.. xtau pulak dah start kene "yuran" hihihi.. @_@

keranda said...

abandon ship...hahahaha.....tukar jeler ngan yg len..aku nyer pon kena buang dah nih.....gaya pemberitahuan dia blagak giler dowh....geram lak aku ngan company tuh..... http://kerandamayatsyahmee.blogspot.com/