Tuesday, December 6, 2011

Rupenye Dekat Je Kejadian Tu Terjadik

Kesahnye semalam mase aku balik dari kelas dalam pukul 1 lebih.Sebelom tu,mase on the way,memang ade nampak trak bomba dalam 3 bijik lalu.Siap bunyik siren lagi.Aku rase kompem emergency la kan.Aku tak rase bomba tu nak siram budak2 nak sunat sampai bukak siren kan.
kediaman siswa jaya(ksj) aka kolej kedua UTM


Bile aku sampai je dekat kolej,aku nampak la beberape hamba Allah ni yang dok bersidai je dekat koridor.Aku rase mesti ade bende yang baek punye sebab ramai yang tengok tu.Tau2 je trak2 bomba yang aku nampak tadi tu rupenye pegi flat dekat sebelah kolej aku.
macam ni la keadaan dalam rumah tu


Puas jugak aku tengok.Tapi mase tu aku tertanye-tanye amende yang terjadik sebenarnye.Nak kate terbakar,tak nampak pulak asap,nak kate orang nak bunuh diri,aku rase mesti polis pun banyak.Ni tak nampak pon polis.Nak kate tangkap ular sawa macam tak logik.

Rupe2nye ade macam letupan pastu terbakar sikit.Sepasang suami isteri yang jadik mangsanye.Isterinya meninggal tapi suaminye masih kritikal.Takziah aku ucapkan.

Aku dapat tau bile aku bace surat khabar.Kalau tak beli surat khabar pon cube klik sini

0 comments: