Thursday, December 15, 2011

Manusia Yang Tak Tau Nak Bezakan Tong Sampah Dengan Moto

Cube tengok gamba kat bawah ni.

Itu adelah gambar air kotak goodday yang telah habis diminum dan kemudian ditinggalkan dalam bakul moto aku.Gambar ni aku amek mase balik dari kelas tadi.Mase nak pegi tadi dah ade dah beg plastik dalam moto aku.Aku ingat macam kebetulan je.

Tapi bile aku tengok dekat moto sebelah,ade jugak plastik yang bungkus air tu.Macam ni la,aku pon dah post pasal sampah ni dulu.Memang sakit mate tengok.Kalau orang2 yang macam ni takde dekat Malaysia,aku rase kompem Malaysia bole lagi maju.Pikir la.Kerajaan mesti bole kurangkan sikit bajet nak lupus atau bende2 yang berkaitan denagn sampah ni.So duet tu bole la buat macam2 kan.

Kalau masok kali ketiga ade lagi orang buang sampah dalam moto aku,jagela....

4 comments:

Mr. J said...

kalau buang duit dalam tu xape lah..

www.pengeRindu.com

Panggil Aku Han said...

takda otak la tu...

fierul said...

tak de otak tol .. hehe

Dylla Abas said...

ish..bengang jgk kena macam ni kan..apala diorang ni..oentingkan diri betul