Wednesday, December 14, 2011

Ade Google+ Tapi Tak Tau Gune

Tak payah nak mengomel panjang atau dengan lebih lanjut lagi.Bace tajuk je.Tu dah tunjuk dah yang aku dah ade google+.Konon up-to-date la.Tapi tak tau gune.He3.
aku ade,kau ade?hehehehe gurau je


Untuk pengetahuan korang semua,boleh kate semua la yang ade kaitan dengan social networking,aku ade akaun die.Tak semua tau.Tapi hampir semua(yang aku tau la).Tapi yang masih aku gune facebook dengan twitter je.Sebab yang tu aku rase senang kot.Skype jarang gune sebab tak ramai member yang pakai.Tagged telah selamat didelete.Friendster ngan Myspace dah lupe password dah + dengan tak ingat email mane.Maklumlah mase tu time sekolah kan.Kejap2 je tukar email.Nak email nampak gempak la kononnye.Sampai sekarang tak ingat ape.Tapi agaknye dah dapat hidayah dah agaknye,baru la gune email yang nampak formal sikit + nampakkan diri aku sebenar.

Ok.Last sekali aku nak minta jasa baik korang kalau ade yangbole bantu,sila la komen ek.Lagi satu kalau sudi,klik la button google+ tu ye.(tak paksa pon)

0 comments: