Thursday, December 8, 2011

Dikejar Awan Hitam!

Ari ni aku abis kelas awal dalam pukul 12.15 camtu.Biasenye kalau kelas abis awal ditambah pulak dekat lab komputer,aku biase duduk lepak dulu sampai la waktu sepatutnye kelas abis pade pukul 1.00.

Tapi bile tengok awan mendung yang berarak,aku ape lagi,pecut la teros moto balik kolej.Karang tak pasal2 lencun aku dibantai hujan.Waktu on the way tu aku tak pedulik ape lagi.Bile lalu bawah pokok,ade pulak daun2 ngan bunge2 yang kecik tu melayang.Habuk dekat jalan pon ade terbang melayang sebab mase tu ade angin yang kuat jugak la.Jangan aku melayang sudah.

ALHAMDULILLAH,selamat jugak aku sampai dekat kolej.Sampai2 je dekat kolej,perut aku yang tadi sebok menyanyi dapat aku senyapkan.Mase aku on the way nak beli makanan ni la aku dapat snap berape gamba.
dalam bulatan tu sepatotnye nampak Genting Highlands


sudut yang laen pulak,kan hitam tu kan


Memang gelap la.Lepas makan,terus TERtido.Tak tau la hujan lebat ke,tak jadik hujan ke,hujan emas ke,hujan batu ke,kumpulan hujan datang ke,aku tak sedar ape.Hehehehe sampai Zohor pon TERlambat sikit(bukan nak bangga tau)tapi alhamdulillah sempat jugak.

0 comments: