Friday, December 30, 2011

Lebih Angin Dari Isi

Baru2 Baru tak baru jugak la aku ade la pegi kedai dekat kolej aku.Biasenye aku pegi kedai tu beli paper,takpon beli air,takpon beli topup.Tu la bende yang aku selalu beli.Aku rase takde la pulak aku nak repair moto dekat situ.

Tapi lepas nak bayar barang aku beli tu,aku nampak satu longgok snake snek atau name panjangnye makanan ringan.Aku pikir kalau aku beli pastu buat makan sambil layan Ombak Rindu  movie ok jugak kan.

Last aku beli la corntos perisa keju tu sebab aku nampak tu je yang paling nampak best.

Balik je bilik,bukan kate nak tunggu untuk tengok movie,time tu jugak aku bukak bende tu sebab tak dapat kawal lagi nafsu aku.Laptop pon tak bukak lagi mase tu.Tapi bile bukak je corntos tu,ni la hasilnye:
jahanam kau corntos.macam 5 orang kongsi je isinye tinggal


Ingat lagi mase dulu,snek2 macam ni kebanyakannye nak dekat penuh.Nak2 mamee.Memang peberet aku mase balik sekolah dulu.Puas hati.Tapi sekarang lebih gas dari isi.

2 comments:

IMANSHAH said...

cepat lah kaya toke

Unknown said...

memang semua macam tuh.kedekut gila