Thursday, September 20, 2012

Jadik Kolam Takungan!

Sebenarnye entri ni sepatutnye dipost pade minggu lepas. Tapi memandangkan minggu lepas membawak pade awal minggu ni aku sibuk sampai demam2 jadiknye, maka aku postkan sekarang je lah.

Kesahnye camni.... Minggu lepas boleh kate tiap2 ari hujan dekat KL ni. Aku ni bukanlah gelandangan yang mane aku ni duduk dekat bawah jambatan tu. Tapi kesahnye asal hujan je, maka ianya akan bagi kelebihan pade musuh aku; NYAMUK!

Serious banyak. Tapi dengan adenye ubat nyamuk seperti yang telah dikatekan kau sebelum ni, maka bende alah ni sedikit sebanyak dapat dikurangkan.

Nak tau sebab ape bagi kelebihan? Tengok gambar dekat bawah ni.
Tu dia.... Dah boleh janakuasa elektrik dah
 Ni adelah ruang luar sikit daripade jendela bilik dekat kolej aku.
ni pon tengah gelap lagi

4 comments:

Everything's Everythings said...

kena buat gotong royong ni bersihkan tmpt2 cmtu ;D
bahaya nyamuk sekarang ni =.="

Ridzwan Mohamed said...

betol2. tak bole nak harapkan foging je kan

Mrs Velentine said...

bahaya ni..jaga2

Ridzwan Mohamed said...

tu la die...bahaya jugak