Thursday, April 7, 2011

Dari Segi Fizikal.......TAPI......

Kali ni aku memang tulis entri pasal diri aku sendiri.Dah name pon blog aku .Takkan aku nak tulis entri pasal Usop Wilcha pulak kan?Sabo je la.Ok la pasal ni sebenarnye.


Untuk makluman korang sejak dua menjak ni banyak masa aku terluang di waktu pagi.So,macam2 boleh buat seperti skodengjogging,basuh baju,dan banyak lagi la.Tapi tu semua hanya tulisan semata-mata.Hakikatnye aku tido je sampai la ade kelas lepas tu.Mesti korang pikir aku ni free memanjang kan?


Yang menjadi tapirtapinya adalah pagi je aku macam tu.Tapi start dari tengah hari bawak ke petang,bawak ke malam.Perghhh memang padat masa aku.Nak siap kan assignment la,siapkan presentation la,pergi aktiviti u la.Kang kalau tak pegi takut ade effect lain pulak.Memang padat dan penat.Sampaikan kadang2 nak berak pon tak sempat.Terpaksa la tahan sampai nak naik biru muke ni.



Tu yang pagi tu aku gunekan masa untuk berhibernasi tu.Mintak maapla banyak2 dekat mane2 orang yang nak berurusan dengan aku bile pagi.Lagi satu,tido pagi2 tak bermakna tak sembahyang Subuh kan?Ye la bangun sembahyang,pastu sambong balik tido.

0 comments: