Tuesday, April 26, 2011

Pokok Orang!?

Mesti korang semua dah tau kan pasal pokok yang ade muke orang tu kan?Ala yang dekat Kedah tu.So entri kali ni pasal menatang ni la.Bole caye ke?Silap2 budak2 yang buat gravitigrafiti kat pokok terbabit.Sape tau kan.Sedangkan bangkai alienware pon orang  buat inikan pulak setakat gamba je.Tapi kalau dah kuasa Allah tak de sape po yang boleh nafikan.Betol tak?
Gambar hiasan



Yang tak bole blah tu ade pulak golongan yang pegi meNGANGKUNG kat sini pulak.Bukannye pokok tu boleh cakap.Nombor pon die tak belajar tau tak.Ape punye jahanam punye jahil la ni.

Dulu kecoh pasal tikar sembahyang la.Tapi last2 budak2 nakal punye keje.Kan sia2 kene tipu kan.Bengong.....Cube usha gamba kat bawah ni jap:
aku pon boleh jadik glamour.....padahal member2 aku yang buat.diorang la yang nakal aku tak...

2 comments:

Salam said...

ahahaha, hei watpe ngn sjadah tu hah? solat arr! haha

RIDZWAN MOHAMED HUSSIN said...

waktu belom masok la