Monday, April 11, 2011

Syukur-Syukur....

Alhamdullilah.Segalah puji bagi Allah.Sebabnye mase aku tulis entri ni aku pon baru pulih dari selsema .Ok la kalau korang semua bace entri aku sebelum ni,kan aku cakap kalau demam tak la sakit hati sangat kalau nak dibandingkan dengan selsema kan?


Haaaa macam doa dimakbulkan,malam tu terus aku diattack oleh Amerikademam.Perghhh.Tapi tak pe.Sekarang dah sihat.Memang tak dapat dinafikan lagi bahawasanya aku telah demam buat kali pertamanya dalam tahun gajah2011 ni.

Tapi kalau korang nak percaya ke tak nak percaya ke,itu hak korang.Aku tak boleh nak halang.Nak tau camne aku boleh beransur sihat?Ni caranya.BERAK!!.Atau bahasa yang sopannye buang air besar atau melabur.


Ye.Betol....Mase aku dalam 'proses' tu memang agak lame la.Tapi dalam berapa jam lepas tu aku rase badan aku macam biasa balik.Kirenya makin sihat la.Sampai la sekarang ni.Kan jimat tak payah nak beli panadol ke 100 plus ke pegi datingklinik ke.
Gambar hiasan

3 comments:

merahitujambu said...

mkn ubat ye.jg dri ok

Arafara Hudson Khan said...

rjin cilok pk cik google pnye gmbo ye..hehe..

RIDZWAN MOHAMED HUSSIN said...

merahitujambu,ok thanks for advice
arafara hudson khan,hehehehehehe