Monday, April 25, 2011

Oh Keromku!!!

Oh Kerom,
Sesungguhnya aku amat kecewa dengan perubahan sikapmu yang dulu memang penyayang kepada zalim Ker.Aku juga tak tau masakan ape yang merubah sikapmu itu.
Gambar hiasan



Oh Kerom,
Tatkala kita bertemu dulu,kau memang menarik,ideal dan sesuai dengan isi paruhatiku ini.Bila ku bawa balik ke rumah,kutunjukkan mu kepada keluargaku.Mereka suka kepadamu Ker!

Oh Kerom,
Agaknya sudah suratan takdir begini Ker.Ker,untuk pengetahuanmu,aku juga memang sudah berjumpa dengan penggantimu iaitu Fer dan Ope.Tapi mereka juga tidak dapat menandingimu.

Oh Kerom,
Kenapa?Kenapa kau menyeksa aku Krome?Kenapa?Kenape mase2 macam ni jugak kau tak nak RESPONDING ha?Terseksa aku Kerom.TERSEKSA........







Sukacitanya dimaklumkan bahawa Kerom itu bukanlah name isteri mahupun awek aku ye.Tapi ia adalah name manje bagi browser dalam laptop aku ni iaitu Google Chrome.Fer dan Ope pulak adelah name manje bagi Firefox dan Opera.


0 comments: