Thursday, August 4, 2011

Kucing Hitler???

Ape yang aku nak tulis kali ni adelah pasal makhluk ciptaan Allah yang bername kucing yang tak pasal2 jadik mangsa.
sian beliau...


Bukan ape sebab ade tompok itam je dekat bawah hidung beliau ramai yang tak nak ambik beliau sebagai peliharaan.

Alasan diorang tak nak ambik beliau ni adelah disebabkan tompok bawah hidung tu dah macam Tan Sri Hitler.Kalau aku la,ambik je kucing tu.Kan bagos Hitler ni membunoh si Yahudi.
Name kucing tu pon diorang namekan Kitler

2 comments:

intan said...

haha,ada jugak ye alasan macam tu..comel ape kucing tu

RIDZWAN MOHAMED HUSSIN said...

tu la pasal.tak kesah la macam muke sape sekalipon