Monday, August 15, 2011

Lagi Video Hitler Mengamuk MUNGKIN Akan Keluar



Ha3 kali nia ku nak post pasal ape yang aku nampak tadi.Tadi sementare tunggu hujan reda,aku pegi la lepak dekat library.

Baek tak aku?He3 lepak library.Ok la tapi aku nak berterus terang ni.Aku pegi library tu boleh dikire berape kali aku pegi untuk bace buku.Yang lain mase banyak dihabiskan dengan bace muka buku(facebook).

Ok la tak nak la merepek lagi.Ni tadi sementare aku on9 tadi,aku nampak la ade sorang laki ni dekat sebelah aku bukan maen khusyuk lagi tenung monitor komputer.Kalau boleh tembus monitor tu,memang kompem tembus.Telingenye pulak pakai earphone.Rupe2rupenye nak tau die buat ape?Die tengah buat subtitle untuk video Hitler tu.

Kan dah biase ka kite tengok dekat fb la,youtube la,ade video Hitler ni ngamuk tak tentu pasal kan?So mengikut firasat aku akan lahir la satu video Hitler yang baru ni.Kite tunggu dan lihat ye.Kalau tak keluar jangan nak salahkan aku pulak ek.Sebabnye tu semua adelah firasat semate-mate.Tak 100% tepat.

Lelagi pasal Hitler.Kalau nak tau pasal Hitler ce klik sini ngan klik sini

0 comments: