Friday, August 5, 2011

Nak Sembahyang Pon Kene Block


Ape yang aku nak tulis dekat sini adelah pasal rase simpati aku dekat sedare2 kite dekat Palestin tu.Mane tak nye,ari ni dah la 1st Jumaat untuk Ramadhan.Nak sembahyang Jumaat dekat Masjid Al-Aqsa pon kene block.Bukan nak pegi 'perhimpunan' pon.Nak beribadah kot.Jahanam tol Israel ni.Yang lepas masok adelah golongan veteran je.

Pe2hal moh le kite undi Palestin dekat sini.
http://www.israel-vs-palestine.com/US/EN/

2 comments:

Alin said...

tahu pun benda nie tadi dekat berita. israel tak sudah2 nak menyusahkan org islam -,- slm ramadhan :D

RIDZWAN MOHAMED HUSSIN said...

mmg nyusahkan orang israel ni.kite bako je