Saturday, October 15, 2011

Cuti Berblogging Jap


Entri kali ni adelah bertujuan sekadar mengisi tarikh untuk hari ni.

Exam aku hari ni start pukul 9.Bile habis je,aku balik rumah pastu terus pegi rumah mak cik aku dekat Kluang.Disebabkan rase malas untuk angkut laptop kemane sahaje aku berade,so aku tinggalkan laptop dekat rumah.

Bile laptop tinggal dekat rumah,maka aku tak online.Bile aku tak online,maka aku tak bukak facebook,twitter atau blog.Bile tak bukak blog,maka tak la update blog.Bile tak update blog,maka aku isytiharkan bahawasanya aku cuti berblogging kejap.

Aku mane ade handset canggih2 nak update macam2 kan.Nak tunggu Nuffnang lame sangat.Lagi satu aku rase malas pulak nak schedule2 kan post ni.Macam tak best je.

4 comments:

Wardah alisya said...

all the best for your exam

EJA said...

goodluck for you..ada entry utk awakk..follow me back

http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/10/dilema-lelaki.html

dhiera zainudin said...

good luck exam...
berapa lama nak bercuti ni?

Unknown said...

buat yg terbaik yer! ada masa, jom join segmen ni. anda di tag sekali :

http://sun3tpini.blogspot.com/2011/10/ga-1st-giveaway-mr-baiz-rm300-untuk-di.html