Thursday, October 20, 2011

MIntak Maap Kalau Tak Dapat Lawat Korang




Alhamdulillah,saat aku tulis entri ni,aku dah ade pon dekat rumah.Sebabnye cuti sem pon dah start.Semalam pon aku dah post pasal keadaan bile nak balik bercuti kan.


Ok,bile dah name dekat rumah,aku nak buat pengumuman sikit.Dekat rumah ni,internet connection agak limited sikit sebab aku just pakai broadband yang mempunyai kuota.Sebab nak menjimatkan kuota dan tak nak habiskan kuota broadband awal2,jadi aku akan mengehadkan aktiviti blogwalking aku ni.


Kalau dekat kampus laen.Aku boleh pakai wireless die atau staright pegi library je.Nak pegi cc tiap2 ari,kopak la aku.Baek duet tu aku pakai buat pegi beli char kuey teow!Nak pakai duet be daripade Nuffnang entah bile dapat.




Disebabkan ni,aku hanye akan blogwalking pade blog2 yang ringan2 je.Nak lagi senang untuk blog korang aku lawat,silela tinggalkan jejak dekat blog ni ye.Lagi satu aku harap blog korang slim2 la ye.Kalau obes sile la bawak beliau pegi gym ke,slim world ke,joging dekat Titiwangsa ke tak pon paling koman bawak beliau jumpe Dr Rozmey.He3.Sori merapu sikit.Tapi yang penting blog yang slim tu akan aku kunjunginye la.Jangan risau.


Kepade yang tak nak kuruskan blog tu,tak pe jangan risau.Aku still akan lawat blog korang tapi bukan dalam mase yang terdekat ni.Segale kesulitan amatlah aku sakiti.



0 comments: