Wednesday, October 19, 2011

Keadaan Bile Nak Balik Cuti


Sekarang ni adelah musim bunga cuti bagi kebanyakan IPTA (diploma) la.So tak terkecuali jugak UTM ni.

Kali ni bukan la aku nak buat karangan pasal ape yang perlu aku buat mase cuti tapi cume nak kongsi sikit pasal keadaan bile nak dekat balik ni.Cube tengok gambar di bawah ni.
dah macam santa claus punye dah aku tengok

Aku jugak merupakan antare penyumbang kepade keadaan macam tu.Cume aku rase dalam berape percent sangat.Sebabnye kalau kertas2 tu semua,aku akan bawak balik pastu hantar dekat kedai barangan  lusuh.At least dapt jugak duit kan selain dapat membantu alam sekitar ni kan.

6 comments:

cik gayah said...

hahaha...xpe beb...t pak cik santa taw le nk wat pe ngan menatang tu...dasat...dasat...

syazana amira said...

amboi.. kalah dak gurl bawak balik barang.. hahah

reyna said...

bagus2

-syira- said...

hahaha.biasa lar kan tapi sy pas raya haji baru akan jdi santa claus heret brg p bilik stor..:)

ShahzCudin said...

bleh thn byknye wehh..

Elih Japahar said...

Perggh! ni kena barang ke sampah ni bro..banyaknya, huhu..tak pe ada mak cik cleaner bersihkan jugak kan