Friday, October 7, 2011

Steve Job : Suatu Kehilangan


Setiap yang hidup,pasti akan mati kan?Termasuk la kite ni kan.Tapi baru kejap je dunia dah pon kehilangan seorang yang genius,Steve Job.

Bagi aku,dunia memang terase sangat kehilangannye.Mane taknye produk yang superb tu.Boleh satu dunia kenal walaupon aku ni tak ade gune produk Apple.Walau apepon,aku rase kehilangan ni payah nak carik ganti.Aku rase lagi 50 tahun akan datang pon belom tentu ade lagi.

2 comments:

siti kektus said...

mungkin nanti ada orang lain pulak yg muncul menggantikan dia. ;)

Ridzwan Mohamed said...

kite tunggu dan lihat