Tuesday, March 6, 2012

Icon Baru

Selepas bergelut dengan presentation pagi tadi (sila rujuk/klik entri ni) ,dengan senang hatinye aku membawa diri aku ke bilik untuk melepaskan batuk di tangga lelah walaupon sebenarnye hati ini belom lagi tenang sebab besok ade test.

Dalam entri ni,bukan kesah peribadi aku yang aku nak kongsikan.Cuma bila korang klik je http://ridzwanzones.blogspot.com atau ade ++ lagi tu,korang akan ade nampak icon baru.Sebebnarnye icon baru ni takde la hebat sangat.

Tapi ni blog aku.Aku punye suke la kan.Lagi satu, mane la tau kalau2 ade orang yang terkejut atau pelik yang betol ke tidak yang diorang bukak RID Z ONE ni.Jadi dengan entri ni sedikit sebanyak dapatla mengelakkan perkare sedemikian terjadi.
digantikan....

digantikan...


Untuk pengetahuan,idea nak tukar icon baru tu, datang atas moto sewaktu on the way balik ke kolej tadi

0 comments: