Tuesday, March 27, 2012

Mari Gunakan Kelebihan Ini Dengan Sebaik Mungkin

Dah lame dah aku tak update blog.Maklum la tengah final(macam la study sangat).Walaupon begitu,aku ade la hal2 lain yang menyebabkan hasrat untuk update blog ini terbantut.

Seperti mane yang aku telah cakap dulu,last paper aku adelah besok dan kos aku jugak merupakan kos yang last habis final.So,budak2 mane yang dah habis awal tu,mase aku tengah tulis entri ni,diorang semua tengah berseronok di rumah.

Memang la kekadang rase jealous tu ade jugak bile aku ni yang tengah mengadap buku ni nampak budak2 lain tengah angkut beg.Tapi ade jugak hikmah jugak diorang ni semua balik awal.

Hikmahnye adelah wifi dekat kolej ni laju pade setiap mase dan ketika.Buat mase ni,kalau takde paper hari tu,maka aku pon merajinkan diri untuk blogwalking.Takpon download la ape yang patot.Tengok youtube pon buat jugak kekadang.

Ok la.Samapi ni je la yang aku boleh berceloteh.Kejap lagi nak sambung sikit study for the last paper(ikut care Jozan cakap dalam Lawak Ke Der)

2 comments:

Anonymous said...

wifi kolej. dulu aku kat kolej, bilik depan kabel wifi. kesimpulannya masyuk internet setiap hari. huhu

Ridzwan Mohamed said...

untung la....