Tuesday, March 6, 2012

First Untuk Bulan Ni


Assalamualaikum semua!Harap sihat2 belaka.

Untuk pengetahuan,ini adelah entri yang first untuk bulan ni.Untuk kebelakangan ni,jarang la sikit update blog ek sebabnye start dari 1 hari bulan hari tu,aku ade presentation,lepas tu aku ade kenduri kawen(macam diri sendiri yang kawen).Walaupon bukan kenduri aku,tapi boleh kate sibuk jugak la.Kenduri sepupu aku.Jadik tukang sebalik tabir kan.Tapi paling penting,dapat la jumpe sepupu2 yang laen.Payah nak jumpe sebab masing2 ade tanggungjawab memasing kan.Jumpe pon kekadang time raye je.

Lepas tu,minggu ni adelah minggu last bagi program diploma dekat UTM ni.So macam biase la,dah name minggu last,sebok le siapkan assignment yang tertunggak tu.Biasela nak besok,semalam hari ni baru buat.Tapi aku laen,aku buat dah.Cuma edit sikit je.

Untuk minggu ni jugak aku ade test.Tapi besok la.Untuk agenda hari ni,lagi lebih kurang setengah jam dari sekarang,aku ade presentation tapi sempat lagi update blog.Takpe present present jugak,blog blog jugak!

0 comments: