Monday, March 19, 2012

Pertama Kali Masuk Kedai 1 Malaysia

Selepas ditinggalkan rommate aku tempoh hari(padahal baru semalam),aku pon tak tau nak buat ape dah.Dah la internet dekat sini ............ pulak ditambah dengan hujung minggu(ramai orang guna) maka bertambah la ............

Tetiba je aku dapat call dari akak aku yang menanyakan aku yang aku nak ikut ke tak die pegi rumah pak cik dekat Putrajaya.Dari duduk bilik tak tahu nak buat ape(walaupon sepatutnye study sebab masih final)baik la aku ikut.

Tujuan pegi ke sana adalah untuk melawat la pak cik aku sebabnye die,isteri dan seorang anaknye akan berlepas ke Tanah Suci untuk menunaikan umrah hari ni.Disebabkan takde kesempatan untuk hantarnye ke airport,melawat dekat rumah pon jadik la kan.

Mase dekat rumah die,anak die yang merangkap sepupu aku ni ajak la aku pegi Mydin dekat Presint 15 atau Presint Diplomatik sebab ade lagi kelengkapannye yang belom lengkap lagi.Aku pon ikut je la.

Balik dari Mydin,singgah la kejap dekat kedai rakyat 1 Malaysia dekat Presint 5 sebab rumah die dekat Presint 5 sebabnye ade lagi barang yang nak dibelinye.Masuk2 je dekat kedai tu,boleh kate semua barang dekat situ satu kaler je pastu ade lambang 1 Malaysia.

Lagi aku rase takde komen dah mengenai kedai tu sebabnye aku rase bende yang laen same je dengan kedai2 serbaneka yang laen.

Seperti mane yang aku katekan banyak kali,blog ni adelah milik aku.Aku punye suka la nak post aku masuk kedai 1 Malaysia ke,7-Eleven ke,KK ke korang ape pedulik.Aku tak pakse pon korang nak bace ke tak nak.Kalau tak suka,dipersilakan keluar la dari blog ni.Senang kan?

5 comments:

C`ayob.com said...

waaa..tempat ku belum ada lagi kedai 1 Malaysia ini...huhuh nak sangat tengok rupa kedai tu...huhuh

Anonymous said...

orang kata harga tak banyak bezapun, eak?

Ridzwan Mohamed said...

c'ayob.com:same je mcm kedai laen2

The Games Bingo:lbh krg je harge die.yg murah siket brg2 1 Malaysia tu la

onlajer said...

Belum pernah masuk lagi kedai 1m ni

incik said...

aku x penah masuk lagi. tapi mesti same je kan. nama pun kedai