Thursday, December 1, 2011

Dashboard Aku Yang Tak Tentu Hala

Assalmualaikum semue.Ape2 hal aku nak ucap selamat menyambut bulan Disember la.Bersyukur la kite sebab kite ni masih dikurniakan umur,nikmat macam2 lagi la.Termasuk la kudrat aku untuk tulis blog ni.

Kali ni aku nak tulis pasal ape yang aku alami boleh kate setiap ari dalam bulan 11.Menyakitkan hati betol.Cube tengok gambar bawah ni.
Sukati je....


Harap2 dashboard aku lepas ni dan mase yang akan datang pulih la ea.Tak best la.Sukati je kate aku tak follow mane2 blog.
harap yang ni la berkekalan....


Kepade mereka yang sudi membaca ni,ade tak ape2 suggestion atau link yang boleh membantu?

5 comments:

yura said...

hehehehehe bukn pe sy pun sll terkene gak

♥CIK IERA♥ said...

huhu selalu kene jugak...geram je rase..now tak boleh tengok follower... T______T

Unknown said...

wan pon selalu kena.line problem le tuh

Khai_Sol said...

em kalau kene macam tu kene refresh balik..Dashboard awak saja buat gila=p

Unknown said...

skrg aku pki yg jenis baru punya..
tp, bila nk tukar koding kat tempate, aku switch balik ke mode lama...
tp, cm probs ko tu, mmg slalu brlaku..aku pun dulu kna gak...
jgn risau yer :)