Thursday, January 12, 2012

Pakar Nuklear Iran Dibunuh

abis kereta meletop!



Tengok tajuk je aku rase mesti boleh melahirkan rase bengang pada SEGELINTIR manusia yang membacanye.Salah sorang daripadenye adelah aku sendiri.

Kesahnye terjadik dekat Tehran,Iran.Kereta yang membawak pakar ni telah dilekatkan bom dan lepas tu boom!Meletop.Sebelom ni,ade jugak berape orang saintis Iran yang kene bunuh dengan care yang same.

Pihak berkuasa Iran anggap bende ni dibuat oleh Israel dan sekutunye.Aku pon beranggapan camtu jugak sebabnye Israel dengan konco-konconye yang takut sangat pasal program nuklear Iran ni.Ade negare Zimbabwe takot?

Lagipon,aku rase takkan la keje orang dalam atau dengan name laennye rakyat senegara yang sanggup membunuh sesame sendiri.Aku rase kalau tak puas hati dekat dasar kerajaan tu,aku rase takde la sampai membunuh kot.Kalau betol tak puas hati dengan kerajaan sendiri yang buat nuklear tu,aku rase paling tidak pon buat demonstrasi,perhimpunan tak pon yang paling koman pon baring atas jalan la kan.Aku listkan bende ni semua adelah berdasarkan amende yang dah pon berlaku dekat Malaysia.Dekat Iran,wallahualam.

Aku bayangkan pembunuh tu macam citer Mission Impossible tu.Semua dah plan,dah hack,boleh menyamar pulak.Nak tau berita ni klik sini.

2 comments:

semutsengal said...

aku kalau tak puas hati dekat orang pun kentut je kat muka dia, tu jela aku berani. tapi kadangkdang pun tak berani. depends lah.

Ridzwan Mohamed said...

tgk org jugak kan.buatnye yg kite x puas hati tu bdn die ketak2,x ke naya kite nanti?