Friday, October 5, 2012

Makluman: Aku Exam!

Mesti korang tak ambik pedulik atau dengan perkataan yang lebih senangnye iaitu persetankan sahaja post aku kali ni sebabnye post ni memang pon berbentuk peribadi iaitu mengenai aku dan bukannnye pade Izara Aishah tau!

Name pon kepunyaan aku. Jadi, sukati aku la nak post ape pon kan. Dalam entri yang betul2 terdahulu, aku ade post pasal yang final exam. Tapi tu sem lepas, kali ni sem ni.

Final aku ni telah pon bermula pagi tadi dan berakhir pade 17 haribulan nanti. Insya-Allah! Bagus jugak sebab gap antare subjek tak jauh.
pejam celik, pejam celik dah final....

Dalam exam kali ni, bagi aku adelah luar biase sikit daripade final2 yang sebelomnye. Sebabnye exam kali ni adelah yang 1st diadekan pade hari Ahad. Dua kali pulak tu. Aku tak kisah pon sebabnye lagi bagus kot daripade buat hari Isnin sebab hari Isnin kene pakai formal kalau nak ke kampus. Jadi tak la buang mase nak berdandan; nak tuck-in la, pakai tie la, ape la kan. Kebetulan pulak exam kali ni takde pon jatuh pade hari Isnin.

Lagi satu, tempat exam kali ni bukanla dekat dewan semata-mata. Tapi ianya juga dibuat dekat dalam bilik dekat library. Best sikit walaupon kene memanjat ke tingkat 4(padahal ade lif). Tak crowded sangat. Paling penting tak la sejuk sangat macam dewan yang biase tu ibarat dalam bilik frozen simpan daging tu la. Hehehehe.

Bagi blog ni nampak macam sentiasa updated, aku pon post ikut schedule la. Kalau nampak entri tu dipost pade waktu pagi, ianya bukan bermakna aku tak pegi exam atau exam dibatalkan. Dah name pon schedulekan. Aku akan post mengikut mase dan hari yang aku suka. Ni blog aku kan....

1 comments: