Tuesday, October 16, 2012

Mana Hilangnya Azizulhasni

Sape pernah tengok citer Mana Hilangnya Juwita dekat astro tu? Seriously aku langsung tak pernah tengoh walaupun satu episod. Jadi jangan tanyalah aku pasal citer ni ok.

Citer yang aku nak citerkan disini adelah seperti dalam tajuk diatas... Sape tak kenal dengan Azizulhasni Awang? Ala pocketrocketman tu. Yang dah masuk final tu time olimpik hari tu. Tak pun senang google je la kalau dah tak tau sangat.

Tapi dalam kemashuran die baru2 ni, aku telah mendapati bahawa beliau ni dah hilang. Tak tau la hilang entah ke mana. Menyepikan diri ke, merajuk ke, diculik mase training ke, dah tukar profession ke, atau ape2 je la yang memungkinkan beliau untuk hilang. Ke korang ade idea yang tersendiri untuk dikongsikan?

Dalam banyak2 andaian kat atas tu, aku pon tak tau la yang mane satu betol. Tapi ape yang pasti, sekarang ni memang betul die memang dah hilang.... Tak percaya, tengok la gambar dekat bawah ni.

ni yang dulu

ni yang sekarang


Betul kan die dah hilang. Sampaikan orang lain pulak yang ambik tempat die.


2 comments:

EPIK said...

dia skarg ade kt tin milo..tu pasal hlg...hahaha

*sumber ni xsah..kalo nk tahu, kene wat research sndri..hahaha

Katil Elevator Di Ruang Tamu

Ridzwan Mohamed said...

hahaha betul jugak tu!