Thursday, October 25, 2012

Sayangku Dibedah!

Sayang,

Sebenarnya, sejak dari kita mula bersama lagi, aku dah tau akan kekurangan kau. Aku tau. Tapi apakan daya aku ketika itu, aku biarkan sahaja demi kebahagiaan kita bersama. Aku terima sahaja akan kekurangan kau.

Sayang,

Pada awal kita bersama dulu, kau tak pernah pun menunjukkan perangai kau yang sebenarnye ye. Tapi bila masuk tahun kedua kita bersama, kau dah mula tunjukkan diri kau yang sebenarnye ye. Kau dah mula buat perangai sampai kadang2 sampai boleh naikkan darah aku. Ape ni memang niat kau ke nak menyakitkan hati aku?



Sayang,

Selepas beberapa ketika tu, aku ada melihat mereka yang seusia dengan kau yang lebih cun, jelita, comel, malah lagi power dari kau. Tapi aku tetap setia pada kau wahai sayang. Ikutkan hati memang aku dah lame dah tinggalkan kau dan menikmati detik2 bahagia bersama mereka. Aku tak mampu tau.



Sayang,

Aku tau yang sebenarnye kau ade penyakit sebenarnye kan. Sebab tu tujuan aku tulis ni adelah untuk bagitau dekat semua orang yang kau telah selamat pon dibedah dekat LOW YATT PLAZA kan.

sedang dibedah...


Sayang,

Aku dah pon tambah ram pade kau, dah repair dvd drive dengan usb sekali. Lagi satu aku pon dah letak baju Chelsea sekali memandangkan aku ni fans Chelsea dan supaya kau kelihatan lebih anggun. Aku buat semuanya adelah disebabkan aku sayangkan kau. Kau tau tak....



aku rasa kau kelihatan lebih anggun sekarang!

forever alone level increase!

5 comments:

Mrs Velentine said...

laptop rupanya

-meeSUPERGIRL- said...

cehhh !

Ridzwan Mohamed said...

Mrs Velentine: laptop je

-meeSUPERGIRL-: hehehehe

♥♥szumika sakni♥♥ said...

huhu,..ingt kan sayang ku sibedah rupnya dibedah huhu baik awk dibedah sy..da masuk kubur da huhu rindu huhu

Ridzwan Mohamed said...

kesian die...