Tuesday, October 2, 2012

Hari Ini: Masjid Khalid Al Walid

Kalau nak diikutkan dekat tajuk, sebenarnye bukan hari ni, tapi hari tu sebetulnye. Dekat kampus tempat aku belajar, memang la ade masjid sendiri. Tapi tetibe pulak hari tu tergerak pulak hati nak pegi masjid yang tak berape jauh dari kampus aku tu. Selama ni nampak je dan lalu je. Tak pernah pon singgah.

Mane tak dekat, masjid ni dekat Jalan Padang Tembak depan Mindef, yang aku pulak belajar dekat Jalan Semarak. Kan memang semukim tu kan.

Jadi, aku pon ambik keputusan untuk sembahyang jugak dekat situ walaupon ade je surau yang terdekat. jadi malas nak mengomel panjang, tengok je la sendiri.




pintu masuk



dewan solat utama

ni bahagian masjid lama


Orang tak ramai, maka sedap la aku ambik gambar
mase nak keluar tetibe je nampak KLCC dah jadik sebatang
Ok, bagi mereka2 yang nak bace entri2 seumpama macam ni, boleh la klik mane2 link dekat bawah ni mengikut keselesaan dan kemahuan korang!

2 comments:

Cik Tie@Akak said...

ni mesti strawnya tertanggal masa nak kluorkan dr kotak tu...tuan kedai x perasan tu..:))

Ridzwan Mohamed said...

tak tau la