Tuesday, October 2, 2012

Pedajal From Milo!

Entri ni bukanlah untuk menghasut rakyat Malaysia supaya memboikot produk Nestle terutamenye Milo. Sumpah takde niat sedemikian rupe. Cuma nak citerkan sikit pasal aku yang terkena baik punye oleh Milo.

Kesahnye camni, macam biasela orang lelaki kalau dah lapar, mestila selongkar peti sejuk kan. Selongkar punye selongkar, ternampak la air kotak milo yang akak aku beli dulu. Ape lagi, kalau dapat pekena air kotak milo pun dah cukup bagi kau untuk alas perut dulu.

Dengan senang hatinye aku pon ambik la air kotak tersebut untuk dibuat sebagai minuman. Tapi ape jadik selepas tu? Tengok la gambar dekat bawah ni.

cube tengok! mane ade kesan2 tampalan straw ke ape ke 

 Last2, naseb baik ade straw vitagen. Sebabnye aku kalau minum vitagen, jarang sekali pakai straw sebabnye aku biase cabut je die punye atas tu. Puas sikit!

6 comments:

CikMai said...

ingatkan pasal ape la td,haha

NinaMissKechik said...

laa..ingat pe lah...dah la tengah dok syok layan milo..hehe...maybe nasib kurang kot..hahah XD
anyway,nice blog ^^

Ridzwan Mohamed said...

CikMai: pasal milo la

NinaMissKechik: teruskkan melayan milo anda itu

Poi Blogger said...

hahahhaa,, sal straw je,, ingt apa la tdi,, hehehe

sephia sophia said...

ingatkan pasal ade semut ke ulat dlm air kotak tu..berdebar baca.

kawan penah kena dlu ade semut, lgsg smpi skang tak minum air kotak yg bersusu; milo, soya, dutch lady etc.

Ridzwan Mohamed said...

Poi Blogger: Hehehe straw je pon

sephia sophia: ooo ye ke. setakat ni belom pernah lg ade ulat ke ape ke. cume terminum susu expired je la