Monday, October 8, 2012

Accident Di Kolejku...

Nanti dulu, semua jangan risau... Aku tak ape2 pon dalam accident tu. Ape yang terjadik pade aku hanyalah cuma calar2 sikit je dengan lengan. Alhamdulillah....

Kisahnye berlaku lebih kurang 2 minggu lepas. Tak tau la camne kan boleh terjadik macam ni. Dah kalau nak kena tu kena jugak la kan. Nak tau camne serious ke tak seriousnye dalam accident tu? Tengok Gambar bawah ni dulu:
dekat pagar tu tempat kejadiannye

Yang sebenarnye, aku memang langsung tak terlibat pon dengan accident tu. Tau pon tidak. Member aku yang bagitau sebab mase tu tengah study week. Maka jangan harap la aku ade dekat kolej. Bile aku balik, memang aku perasan pagar yang dah pecah. Aku ingat yang kolej aku nak buat pintu ke ape ke kan. Hehehehe.
mengamuk ke ape ni...

Tapi bab calar dekat lengan tu memang kisah benar. Sebabnye nyamuk dekat kolej makin menjadi-jadi pulak. Bile dah gigit, gatal. Bile gatal, garu. Bile gatal lagi, garu. Gatal lagi, garu. Sampai la jadik kudis. Kurang ajar punye nyamuk.

2 comments:

Anonymous said...

haha.. sy dah kata jgn ikut jalan pintas jugak tp dia degil.

Ridzwan Mohamed said...

dalam kepale ade batu!